۱۲ اسفند ۱۳۹۶

حالا شما می تونی انتخاب کنی ناامید باشی، این یک تصمیم شخصی است

در این ماه برخی از وسایل خانه را اینترنتی فروختم و بعضی دیگر خریدم
هر بار هزینه را واریز کردم و  جنس به دستم رسید سالم و بدون هیچ شائبه ای از کلاه برداری ، حتی خانمی که صبحانه خوری را ازش خریدم، در تلگرام برای رنگ و مدل با من کلی همفکری کرد و برای اینکه پول وانت ندهم ، اسنپ برایم جور کرده بود و وقتی عکس میز در اشپزخانه را برایش فرستادم کلی ذوق کرد
مبلها را هم خود فروشنده وانت گرفت و  به کارگر کمک کرد تا آنها را بالا بیاورد و حتی منتظر نشد تا پیامک واریز من به دستش برسد و رفت
آنهایی هم که آمدند همینطور، زوج جوانی که میز ایکیا را خریدند از من درباره طراحی دکور خانه راهنمایی می کرفتندو بعدا در تلگرام عکس خانه شان را فرستادند تا من در چیدمان کمکشان کنند و پول را در همان کپ و‌گفتمان واریز کردند
یکبار هم میزی خریدم که به اندازه عکس سالم نبود، فروشنده عذرخواهی کرد و پول را پس داد در حالی که واقعا می توانست این کار را نکند
حالا می دانم من کامنت گذاران ناامیدی دارم که فورا می نویسند که نه اتفاقا سر من کلاه گذاشتند و اینطور نیست و شما خوش شانسی و اینا
اما عمیقا اعتقاد دارم که در فقدان اعتماد دولتی و بهم ریختگی  اقتصادی مملکت، مردم ما سعی می کنند که سیستم سالمی را جانشین کنند، کاملا انسانی و بی اعتنا به دولتمردان 

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام. اتفاقا دقیقا منم همینطور

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...